Company Profil PT South City
SOUTH CITY merupakan satu kawasan Elite segitiga Emas di Selatan Jakarta yang menghubungkan 3 Provinsi terbesar (DKI Jakarta, Banten dan Jawa Barat), 3 Kotamadya favorit (Jakarta Selatan, Tangerang Selatan, Depok), dan 3 area potensial (Lebak Bulus, Cinere, Ciputat). Dengan lahan seluas 60 hektar, South City nantinya akan terbangun menjadi sebuah kota mandiri dengan berbagai fasilitas dan sentral business terpadu dengan hunian bernuansa modern lifestyle metropolitan.
Memiliki Visi “Provide maximum convenience and inspiring spaces to our customers”, SOUTH CITY akan menjadi sebuah kota yang menghubungkan segalanya , the city that connects everything.
Konsistensi dalam berkomitmen terhadap standar tertinggi dalam pelayanan. Kejujuran dan transparansi terhadap para pemegang saham dan investor sangatlah kami jaga. Karena SOUTH CITY dimiliki oleh para pendiri, Sumber Daya Manusia, dan pemegang saham yang berkomitmen terhadap mutu dan kredibilitas, maka bagi kami, kepercayaan konsumen sangatlah penting.
Kami percaya bahwa karyawan adalah aset berharga kami dan bahwa setiap orang di perusahaan kami adalah pemain kunci dalam membantu perusahaan untuk mencapai puncak kesuksesan. Kami mencari professional yang termotivasi, dinamis, bertanggung jawab dan disiplin bersedia untuk maju dan bergabung dengan kami dan menjadi salah satu tim hebat kami.
JOB DESCRIPTION
- Candidate must possess at least a Diploma, Bachelor's Degree, Economics, Business Studies/Administarion/Management, Mass Communications, Secretarial or equivalent
- Required skill: Microsoft office (such as : Word, Excel, Power point )
- Required language : Chinese, English, bahasa indonesia
- At least 2 years of working experience in the related field is required for this position
- Applicants must be willing to work in POndok Cabe
- Preferably staff (non-managemen & non-Supervisor) Specializin in Secreaterial/Eecutive & Personal Assistant or equivalent
- Full time Position available
Responsibilities ;
- Devising and maintaining office systems, including data management and filling;
- Arranging travel, visas and accommodation and, occasionally, travelling with the general manager to take note or dictation at meetins or to provide general assistancec during presentations
- Screening phone calls enquiries and requests, and handling them when appropriate
- Meeting and greeting visitors at all levels of seniority
- Organising and maintaining diaries and making appointments
- Dealing with incoming email, faxes and post, often corresponding on behalf of the general manager
- Carrying out background research and presenting findings;
- Producing documents, breiefing papers, reports and presentations
- Organanising and attending meetins and ensuring the manager is well prepared for meetings
- Liasing with clients, suppliers and other staff
Key Skills :
- Flexibility
- Adaptability
- Good Interpersonal skills
- Ability to multitask
- Organisational skills
- Communications Skills
- IT Skills
- Screatarial Skills
Lokasi Kerja
South City Blok A5 No 8-10 Jalan Pondok Cabe Raya Tangerang Selatan
0 Response to "Lowngan kerja hari ini dibutuhkan Personal Assistat To General Manager "South City""
Posting Komentar